Så funkar Supporten

Det är enkelt att få it-support via telefon hos Supporten:

1) Ring 0900-100 20 30 – Telefonsupport dygnet runt
Samtalet kostar 19 kr/min inkl moms och debiteras via din teleoperatör. Du får ingen faktura av oss. Vi har öppet dygnet runt! Ring när du behöver hjälp helt enkelt. Kommer du inte fram direkt försök igen om en stund.

2) Du ställer dina frågor – Vi svarar direkt via telefon och följer upp utan extra kostnad via e-post om du vill
Vi gör allt för att hjälpa dig med din teknik, Windows- eller Apple-dator, mobiltelefon, kamera, program, webbsajt eller annan it-rådgiving direkt via telefon. Vissa ärenden eller rådgivning lämpar sig bra att svara på via e-post. En kompletterande uppföljning uppskattas mycket av våra kunder. Ha din e-postadress redo om du vill att vi skickar en sammanfattning av ärendet med tips och råd som hjälper dig vidare.

3) Samtalet avslutas när du vill
Du debiteras bara för den tid vi talat i telefon. Helt utan kontrakt, avtal eller fakturor. Kan vi inte hjälpa dig avslutas samtalet så fort som möjligt för att hålla nere din kostnad.

Villkor:

  • Om Supporten redan efter att ha hört den inledande problembeskrivningen inser att man inte kommer att kunna hjälpa till med några kvalificerade svar alls avslutas samtalet snabbt för att hålla nere dina kostnader.
  • Supporten kan inte garantera att vi löser dina problem i och med de begränsningar som finns för rådgivning via telefon och e-post. Chansen är dock stor att vi kan ge någon form av goda råd i de flesta fall.
  • Supporten ansvarar inte för förlust eller skada till följd av rådgivning.
  • Fullständiga lösningar är inte alltid möjliga att ge. *

*Jämför med Bosse Bildoktorn som gav råd i radio om problem med bilar. Ibland leder det till kompletta lösningar ibland inte – och själva jobbet får man oftast göra själv eller hos en bilverkstad. Supporten kan dock i många fall lösa problem direkt samt spara väldigt mycket tid, frustration och pengar genom kvalificerad rådgivning.

Ring Supporten!

Rulla till toppen